Het kan soms gebeuren dat je problemen hebt met toegang tot je account. Dit artikel beschrijft de meest voorkomende redenen en wat je eraan kunt doen. Klik hieronder op het relevante onderwerp voor meer informatie!
Technische problemen
Wachtwoord
iDIN
Verificatie
Zelfuitsluiting
Rekeningen van derden en bedrijven gebruiken om te storten
Meerdere accounts?
Spelen als minderjarige
VPN-gebruik
Wat gebeurt er met mijn saldo als mijn account wordt afgesloten?
Wordt mijn uitbetaling in behandeling nog afgerond als mijn account wordt afgesloten?
Wat gebeurt er met weddenschappen in behandeling bij het sluiten van een account?
Algemene voorwaarden
Wat kan ik doen?
Technische problemen
Soms kunnen er technische problemen optreden op onze site, waardoor je een foutmelding krijgt wanneer je toegang probeert te krijgen tot je account.
Op je computer:
We raden je aan eerst deze snelle oplossingen te proberen:
Pagina verversen (F5 of Ctrl+R): Een simpele refresh lost soms tijdelijke storingen op.
Check je internetverbinding: Zorg ervoor dat je nog steeds online bent.
Verwijder cache en cookies: Verouderde data kan conflicten veroorzaken.
Probeer een andere browser: Het probleem kan browser-specifiek zijn.
Later terugkeren: Het probleem kan tijdelijk zijn. Dan lost het zich spoedig op.
Op je telefoon:
We raden je aan eerst deze snelle oplossingen te proberen:
Forceer afsluiten en herstart de app: Hiermee sluit je de app volledig af en start je hem opnieuw op, waardoor tijdelijke problemen vaak worden opgelost.
Check je internetverbinding: Zorg voor een stabiele verbinding. Probeer te schakelen tussen Wi-Fi en mobiele data.
App cache en data wissen: (Je kunt worden uitgelogd) Ga naar de instellingen van je telefoon, zoek de app en wis de cache en data.
Controleer op updates: een verouderde app kan soms problemen opleveren. Ga naar de App Store of Google Play Store en controleer op updates.
Apparaat opnieuw opstarten: Dit kan problemen op systeemniveau oplossen die de app mogelijk aantasten.
Opnieuw installeren: Als verder niets helpt, probeer dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je zult opnieuw moeten inloggen.
Als je technische problemen hebt met betrekking tot een slot of Live Casino-spel kun je de sectie Spellen van ons Help Centre bezoeken voor extra ondersteuning.
Wachtwoord
Als je je wachtwoord niet meer weet of als je het meer dan 10 keer per ongeluk verkeerd hebt ingevoerd, wordt je account vergrendeld. Hier kun je lezen hoe je je wachtwoord kunt wijzigen of opnieuw kunt instellen!
iDIN
Het kan soms gebeuren dat iDIN een technische storing heeft. Als het dan tijdelijk niet mogelijk is om met iDIN in te loggen, kun je wel nog steeds inloggen met je wachtwoord.
Technische ondersteuning voor iDIN
Ga voor technische ondersteuning met betrekking tot iDIN naar de iDIN-contactpagina.
Verificatie
Om te voldoen aan de licentievoorwaarden moeten we de accounts van onze spelers verifiëren. Het is mogelijk dat we je al eerder om documentatie hebben gevraagd toen je je registreerde. Let er wel op dat je account tijdelijk geblokkeerd kan worden totdat we deze documenten hebben ontvangen en geverifieerd.
Heb je hulp nodig bij het verifiëren van je account? Bekijk dan onze artikelen over verificatie in de sectie 'Account' van onze Help Centre.
Zelfuitsluiting
Wanneer op je account zelfuitsluiting is ingesteld, ofwel via ons systeem of door een extern register, zal je niet langer kunnen inloggen en heb je geen toegang meer tot je account tot je de volledige periode van uitsluiting hebt afgerond. Daarna wordt de uitsluiting weer opgeheven.
Houd er rekening mee dat een permanente uitsluiting niet leidt tot het heropenen van je account vanwege de vereisten van de licentie en Speel Bewust.
Meer informatie over Zelfuitsluiting en hulpmiddelen voor Speel Bewust kun je vinden in de sectie Speel Bewust van onze Help Centre.
Rekeningen van derden en bedrijven gebruiken om te storten
We zetten ons in voor een veilige, eerlijke en legale gokomgeving, wat betekent dat we ons houden aan de anti-witwasregelgeving.
Deze regelgeving verplicht ons om de identiteit van al onze spelers te verifiëren om ervoor te zorgen dat het geld dat gebruikt wordt om te gokken legaal verkregen is. Het gebruik van de rekening van iemand anders is in strijd met deze anti-witwasregels.
Daarnaast hebben we de verantwoordelijkheid om het geld en de persoonlijke informatie van onze spelers te beschermen. Door toe te staan dat accounts worden gekoppeld aan niet-geverifieerde personen, nemen de risico's op diefstal, geschillen en onbevoegde toegang toe.
Wil je meer lezen over welke betaalmethoden je kunt gebruiken? Ga dan naar de sectie Betalingen van onze Help Centre.
Meerdere accounts?
Om te zorgen voor eerlijkheid, om de integriteit van onze games en promoties te beschermen en om te voldoen aan de regelgeving, hebben we een strikt beleid tegen het aanmaken of gebruiken van meerdere accounts.
Als je meerdere accounts hebt, is dit in strijd met onze algemene voorwaarden en wordt je account gesloten.
Meer informatie vind je in onze Algemene voorwaarden.
Spelen als minderjarige
Kansspelwetten verplichten universeel een minimumleeftijd, afhankelijk van het rechtsgebied. Een account beheren in overtreding met deze wetten kan leiden tot zware straffen voor het casino, waaronder boetes, intrekking van de licentie en juridische stappen.
Wanneer een account blijkt te zijn aangemaakt of wordt gebruikt door een minderjarige speler, zullen we, als onderdeel van ons verificatieproces en onze Algemene Voorwaarden, het account onmiddellijk en permanent sluiten.
Als je hierover meer wilt weten, lees dan dit artikel.
VPN-gebruik
We nemen onze licentieverplichtingen zeer serieus, wat betekent dat we onder strikte regelgeving werken die onze diensten vaak beperkt tot specifieke landen of regio's.
VPN's kunnen de ware locatie van een speler verbergen, waardoor ze kunnen gokken vanuit rechtsgebieden waar we geen licentie hebben. Hierdoor lopen we het risico op aanzienlijke juridische straffen.
Anti-witwasregelgeving vereist dat we de identiteit en locatie van onze spelers verifiëren. VPN's maken het moeilijk om nauwkeurig vast te stellen waar een speler zich bevindt, wat ons belemmert om aan deze kritieke KYC- en anti-witwasregels te voldoen.
Het gebruik van een VPN is een schending van onze Algemene voorwaarden en daarom kun je mogelijk niet bij je account.
Wat gebeurt er met mijn saldo als mijn account wordt afgesloten?
We willen garanderen dat je geld veilig is. Voor informatie over je saldo na het afsluiten van je account kun je contact opnemen met ons Support Team. Zij kijken graag met je naar je account en bespreken de specifieke reden voor het afsluiten, omdat dit bepaalt hoe er met resterende saldo's wordt omgegaan.
Wordt mijn uitbetaling in behandeling nog afgerond als mijn account wordt afgesloten?
Dat hangt van een aantal factoren af:
Waarom je account wordt afgesloten: Als je zelf de sluiting hebt aangevraagd terwijl een opname in behandeling was, kan deze nog steeds doorgaan. Als je account echter is gesloten vanwege een schending van de algemene voorwaarden, wordt de uitbetaling mogelijk geannuleerd.
De fase van het uitbetalingsproces: Als je uitbetalingsverzoek al is goedgekeurd en zich in de laatste fasen bevindt, is de kans groter dat het wordt afgehandeld, zelfs als je account wordt gesloten. Als het echter nog in behandeling is, kan het worden geannuleerd.
Als je de status van je uitbetaling wilt controleren, kan ons Support Team je verder helpen.
Wat gebeurt er met weddenschappen in behandeling bij het sluiten van een account?
Hieronder vind je een overzicht van wat er kan gebeuren met je sportweddenschappen als je account wordt gesloten en wat de belangrijkste factoren zijn:
Evenement eindigt vóór sluiting: Als het spel of de wedstrijd eindigt *voordat* je account wordt gesloten, wordt de weddenschap normaal gesproken op de gebruikelijke manier afgewikkeld. Je ontvangt óf je winst (toegevoegd aan je rekeningsaldo) óf je verliest je inzet.
Evenement loopt nog tijdens sluiting: Hier wordt het lastig. Sommige platforms kunnen de weddenschap volledig annuleren, terwijl andere platforms de weddenschap laten staan en deze afhandelen op basis van het eindresultaat.
Sluiting voor het evenement begint: Weddenschappen worden waarschijnlijk ongeldig gemaakt als je account wordt gesloten voordat het evenement begint. Je zou een terugbetaling van je inzet kunnen krijgen, maar dit is niet gegarandeerd.
Algemene voorwaarden
Als operator hebben we ons eigen beleid om niet alleen de veiligheid van onze spelers te garanderen, maar ook om te voldoen aan de wettelijke en reglementaire vereisten.
Wil je meer weten over onze Algemene voorwaarden en hoe deze op jou van toepassing kunnen zijn? Lees dan de Algemene voorwaarden op onze site.
Wat kan ik doen?
Kun je na het volgen van de stappen in onze artikelen nog steeds niet bij je account? Neem dan contact op met ons Support Team. Zij kijken graag met je mee en kunnen je hier verder mee helpen!