We willen graag dat je van onze diensten kunt genieten, waar je ook bent. Vanwege licentiebeperkingen kun je echter alleen toegang krijgen tot je account en spelen als je je fysiek in Nederland bevindt.
Wat gebeurt er als ik probeer in te loggen vanuit een ander land?
Als je toegang probeert te krijgen tot je account vanaf een niet-gelicentieerde locatie, kan je account tijdelijk worden geblokkeerd om te voldoen aan de regelgeving.
Hoe krijg ik weer toegang tot mijn account nadat ik op reis ben geweest?
Als je account tijdelijk is geblokkeerd omdat je er buiten de toegestane locaties toegang toe hebt gekregen, kun je makkelijk contact opnemen met ons Support Team wanneer je terug bent in Nederland. Je kunt ons bereiken via chat of e-mail.
Kan ik mijn account gebruiken als ik voorgoed naar het buitenland verhuis?
Helaas kunnen we vanwege licentievereisten onze diensten mogelijk niet aanbieden als je permanente verblijfplaats verandert naar een land waar we niet actief zijn.
Als je van plan bent om permanent naar het buitenland te verhuizen, neem dan contact op met ons Support Team. Zij kunnen je verder assisteren.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.