Hoewel we bij BRAND graag hebben dat je bij ons speelt, begrijpen we dat je ook andere prioriteiten hebt. Soms kan het goed zijn om even een pauze te nemen. Je kunt een speelpauze nemen voor een bepaalde of onbepaalde tijd.
Speelpauze nemen
Als je dit wilt doen, kun je naar de Verantwoord Spelen pagina gaan via “Speel bewust tools”. Hier zie je de optie om een ‘Time Out’ in te stellen. Je kunt ook contact opnemen met ons support team via live chat of e-mail, en zij helpen je graag verder. Wij bieden de volgende periodes aan voor een Time Out:
- 24 uur
- 1 week
- 2 weken
- 1 maand
- 2 maanden
- 6 maanden
Door een Time Out te kiezen, wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Dit betekent dat je geen toegang meer hebt tot je account en niet kunt deelnemen aan online kansspelen gedurende de door jou gekozen periode.
Zodra je hebt bevestigd dat je een Time Out wilt instellen, kunnen we dit proces niet terugdraaien. Zorg er dus voor dat je de meest passende periode kiest.
We streven ernaar om binnen 48 uur na je verzoek alle marketingmateriaal naar jou stop te zetten.
Zelfuitsluiting
We bieden de mogelijkheid om je account voor een bepaalde tijd, tussen 24 uur en 6 maanden, te blokkeren. Door te kiezen voor zelfuitsluiting, kun je gedurende de gekozen periode niet deelnemen aan online kansspelen.
Tijdens de periode van zelfuitsluiting zullen we ervoor zorgen dat je geen promotionele of marketingmaterialen ontvangt, maar dit kan 48 uur duren om in te gaan na je verzoek tot zelfuitsluiting.
Als je jezelf wilt uitsluiten van kansspelen, kun je zelfuitsluiting toepassen op de Verantwoord Spelen pagina zodra je bent ingelogd op je account. We raden spelers die zich willen uitsluiten aan om ook bij andere kansspelaanbieders waar ze een account hebben, uitsluiting aan te vragen.
Je kunt ook contact opnemen met ons Support Team via de live chat of e-mail voor verdere hulp.