Als je iemand kent die problemen heeft met gokken en je wilt ons daarover informeren, moedigen we je aan om dat te doen. Onze Support Team medewerkers zijn een luisterend oor en zijn getraind in het afhandelen van dit soort situaties
Het is echter belangrijk dat je je ervan bewust bent dat onze medewerkers geen informatie kunnen bespreken of openbaar kunnen maken over onze spelers, vanwege de wetgeving die is ingesteld om de privacy van klanten te beschermen.
Normaliter vragen we je om je ook te identificeren met bijvoorbeeld een identiteitskaart, rijbewijs of paspoort, een bewijs van jouw adres door te sturen (bijvoorbeeld een recente energierekening waarop je naam en adres staan vermeld) en wat jouw relatie is tot de persoon in kwestie. Daarnaast vragen we je om een korte beschrijving van de situatie en zorgen te geven, evenals jouw contactgegevens, zodat we contact met je kunnen opnemen zodra we de zaak hebben onderzocht.
Zodra we al deze informatie hebben ontvangen, spelen we de zaak door aan onze Speel Bewust afdeling, die vervolgens een grondig onderzoek instelt, rekening houdend met de verstrekte informatie. Het hoofddoel van deze afdeling is ervoor te zorgen dat onze spelers verantwoord spelen, dus je kunt erop vertrouwen dat ze de zaak uiterst zorgvuldig behandelen.
We begrijpen dat het een gevoelig onderwerp kan zijn om te bespreken, en om die reden verzekeren we je dat al onze communicatie strikt vertrouwelijk wordt gehouden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen over dergelijke gevallen, we helpen je graag!