Waarom moet ik documenten opsturen?
Wanneer upload ik mijn documenten?
Hoe verifieer ik mijn account?
Waarom moet ik documenten opsturen?
BetMGM is gecertificeerd en gereguleerd door de KSA en daarom verplicht de licentie ons om je identiteit op een bepaald moment te valideren.
Wees gerust, alle documenten worden op een versleutelde en beveiligde server bewaard.
Uiteindelijk willen we dat jouw geld veilig is bij ons en we willen er zeker van zijn dat we jouw winsten aan jou uitbetalen en aan niemand anders. We willen er ook zeker van zijn dat jouw stortingen op je account afkomstig zijn uit legitieme bronnen. Dit alles is nodig om bepaalde situaties te voorkomen, zoals iemand die jouw creditcard gebruikt op zijn/haar kansspel account zonder jouw toestemming of medeweten, waarna geld naar zijn/haar rekening wordt overgeboekt.
Wanneer upload ik mijn documenten?
Bij BetMGM zetten we ons in voor een veilige en verantwoorde speelomgeving. Een groot deel hiervan is weten dat onze spelers de wettelijke minimumleeftijd hebben om te mogen spelen en dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn. En dat is waar accountverificatie een rol speelt.
Hier zijn de meest voorkomende scenario's waarin je gevraagd wordt om je BetMGM-account te verifiëren:
1. Bij het bereiken van een specifieke stortings- of uitbetalingsdrempel:
Om te voldoen aan de anti-witwasregelgeving zijn we verplicht om je identiteit te verifiëren voordat we belangrijke transacties verwerken. Dit gebeurt meestal wanneer je cumulatieve stortingen of uitbetalingen een bepaald bedrag bereiken. Maar maak je geen zorgen, we brengen je op de hoogte wanneer je deze limiet nadert.
2. Wanneer je een grotere uitbetaling aanvraagt:
Als je een uitbetaling aanvraagt die onze standaardlimieten overschrijdt, kunnen we om extra verificatiedocumenten vragen. Dit helpt ons om de veiligheid van je geld te garanderen en te voldoen aan de financiële regelgeving.
3. Tijdens willekeurige veiligheidscontroles:
Om de integriteit van ons platform te behouden, voeren we willekeurige veiligheidscontroles uit op accounts. Dit helpt fraude voorkomen en beschermt al onze spelers. Als je account is geselecteerd voor een willekeurige controle, zullen we contact met je opnemen met instructies over hoe we het verder gaan aanpakken.
4. Bij vermoeden van verdachte activiteiten:
Het komt niet vaak voor, maar het kan gebeuren dat we je account tijdelijk blokkeren en om verificatiedocumenten vragen als we ongewone of mogelijk frauduleuze activiteiten op je account zien. Dit doen we uitsluitend om jou en jouw geld te beschermen.
Wil je hier meer over lezen? Lees dan sectie 8 van onze Algemene Voorwaarden.
Hoe verifieer ik mijn account?
Wanneer moet ik documenten verzenden?
Je ontvangt een e-mail van BetMGM, waarin we je vragen een bepaald document te verifiëren om daarmee de gegevens in je account te valideren. Mogelijk hebben we in verschillende fases bepaalde documenten nodig en de kans bestaat dat we een nieuw document, zoals een nieuw identiteitsbewijs, opnieuw aanvragen om je account up-to-date te houden.
Welk type documenten zijn vereist?
Om jouw identiteit te verifiëren, hebben we een door de overheid uitgegeven legitimatiebewijs nodig waarop jouw geboorteplaats staat vermeld. Dit legitimatiebewijs moet geldig en actueel zijn. Alle vier de hoeken van het document moeten zichtbaar zijn en de afbeelding(en) moeten duidelijk zijn. Bedek alsjeblieft geen enkel deel van de afbeelding.
We accepteren de volgende legitimatiebewijzen:
- Nederlandse identiteitskaart
- Nederlands paspoort
- Nederlands rijbewijs
Hoe kan ik mijn documenten uploaden?
In jouw account vind je een functie waarmee je documenten kunt uploaden.Deze functie is beschikbaar door naar het "Hamburgermenu" te gaan en vervolgens "Account verifiëren" te selecteren. Zorg ervoor dat je jouw documenten gereed hebt voordat je de uploadfunctie opent.