Waarom moet ik documenten opsturen?
Hoe verifieer ik mijn account?
Waarom moet ik documenten opsturen?
BetMGM is gecertificeerd en gereguleerd door de KSA en daarom verplicht de licentie ons om je identiteit op een bepaald moment te valideren.
Wees gerust, alle documenten worden op een versleutelde en beveiligde server bewaard.
Uiteindelijk willen we dat jouw geld veilig is bij ons en we willen er zeker van zijn dat we jouw winsten aan jou uitbetalen en aan niemand anders. We willen er ook zeker van zijn dat jouw stortingen op je account afkomstig zijn uit legitieme bronnen. Dit alles is nodig om bepaalde situaties te voorkomen, zoals iemand die jouw creditcard gebruikt op zijn/haar kansspel account zonder jouw toestemming of medeweten, waarna geld naar zijn/haar rekening wordt overgeboekt.
Hoe verifieer ik mijn account?
Wanneer moet ik documenten verzenden?
Je ontvangt een e-mail van BetMGM, waarin we je vragen een bepaald document te verifiëren om daarmee de gegevens in je account te valideren. Mogelijk hebben we in verschillende fases bepaalde documenten nodig en de kans bestaat dat we een nieuw document, zoals een nieuw identiteitsbewijs, opnieuw aanvragen om je account up-to-date te houden.
Welk type documenten zijn vereist?
Om jouw identiteit te verifiëren, hebben we een door de overheid uitgegeven legitimatiebewijs nodig waarop jouw geboorteplaats staat vermeld. Dit legitimatiebewijs moet geldig en actueel zijn. Alle vier de hoeken van het document moeten zichtbaar zijn en de afbeelding(en) moeten duidelijk zijn. Bedek alsjeblieft geen enkel deel van de afbeelding.
We accepteren de volgende legitimatiebewijzen:
- Nederlandse identiteitskaart
- Nederlands paspoort
- Nederlands rijbewijs
De makkelijkste manier om het volledige en correcte document aan te leveren, is door het te downloaden als PDF-bestand en in te dienen via de uploadfunctie.
Hoe download je een PDF:
- Ga naar de app of website van je bank of nutsvoorzieningsbedrijf.
- Zoek een recent afschrift of recente factuur, of genereer er een. (Kun je er geen vinden? Vraag je aanbieder om er een voor je aan te maken – ze sturen het dan naar je toe.)
- Klik op de downloadlink of het downloadicoon. Dit is meestal een knop met de tekst ""Download"", ""PDF"" of een PDF-icoon (rood document met witte letters).
- Als er geen knop is, klik dan met de rechtermuisknop op het PDF-bestand en kies ""Opslaan als..."" of ""Downloaden"".
- Kies waar je het bestand op je apparaat wilt opslaan.
Als alternatief kun je een screenshot maken van een online factuur of een foto nemen van het document en deze uploaden. Andere persoonlijke informatie die op het document zichtbaar is, mag je afschermen.
Belangrijk:
- Ingescande documenten worden over het algemeen niet geaccepteerd.
- Je mag persoonlijke informatie die niet als vereist wordt vermeld, afschermen.
- Zorg ervoor dat alle vereiste informatie duidelijk zichtbaar is om vertraging bij de verificatie te voorkomen.
Hoe kan ik mijn documenten uploaden?
Je kunt onze functie voor het uploaden van documenten gebruiken via je account door op het hamburgermenu te klikken en vervolgens op ‘Profiel’. Hier zie je welke documenten zijn opgevraagd en kun je ze direct uploaden.
Zorg ervoor dat je de documenten bij de hand hebt voordat je de uploadfunctie opent.