Bekijk hieronder de antwoorden op enkele veelgestelde vragen over het proces voor documentverificatie:
1)Ik heb een fout gemaakt bij het uploaden van mijn documenten
Als je merkt dat je het verkeerde document hebt geüpload of een fout hebt gemaakt tijdens het indienen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons Support Team via Live Chat. Zij kunnen je voorzien van een nieuwe uploadlink zodat je verder kunt.
Om je snel te kunnen helpen, is het handig als je alvast relevante informatie over de fout bij de hand hebt (bijvoorbeeld welk document verkeerd was of wat voor soort fout er is gemaakt).
2)Ik heb niet alle gevraagde documenten, wat nu?
We begrijpen dat je mogelijk niet altijd toegang hebt tot elk document dat we vragen. Neem in dat geval contact op met ons Support Team via Live Chat. We bekijken dan samen of er een alternatief document geaccepteerd kan worden.
3)Kan ik mijn documenten e-mailen?
Om je privacy te beschermen en je persoonlijke en gevoelige gegevens veilig te houden, maken we gebruik van een beveiligd uploadsysteem. Stuur je documenten dus niet per e-mail, tenzij dit specifiek is gevraagd door een medewerker van ons team.
Het uploaden van documenten via de aangewezen kanalen helpt ons om je verificatie sneller en veiliger te verwerken.
Heb je een andere vraag? Ons Support Team staat altijd klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat het documentverificatieproces zo soepel mogelijk verloopt. Ze kunnen ook eventuele andere vragen beantwoorden die je hebt.