Houd er rekening mee dat Sport beloningen geldig zijn voor specifieke weddenschappen. We hebben hieronder een snelle en gemakkelijke videogids gemaakt over hoe je jouw Sport beloningen kunt gebruiken.
Waarom heb ik mijn beloning niet ontvangen?
Alle beloningen hebben hun eigen set vereisten die je kunt vinden op de promotiepagina's van elk aanbieding. Mogelijk moet je eerst aanmelden voor de aanbieding om je beloning te verdienen. Dit kun je doen via de pagina 'Mijn Aanbiedingen'.
Als je jouw beloning niet hebt ontvangen, controleer dan het volgende:
1. Aanbieding eisen:
Verifieer dat je aan alle andere vereisten voor de promotie hebt voldaan:
- Gebruik van beloningen: Controleer of je geen andere beloningen (bijv. Profit Boost) hebt gebruikt bij het plaatsen van je weddenschap.
- Deelname: Als voor een promotie aanmelding is vereist, dien je aangemeld te zien voor de aanbieding voordat je jouw kwalificerende weddenschap(pen) plaatst. Zorg ervoor dat je dit hebt gedaan!
Als je beloning voor Sport is, controleer dan dubbel of de kwalificerende weddenschap aan de volgende vereisten voldoet:
2. Kwalificerende Weddenschap:
- Minimale inzetbedrag: Controleer of je weddenschap minstens het minimale vereiste bedrag is.
- Type weddenschap: Bevestig dat het type weddenschap (bijv. enkelvoudig, accumulator) overeenkomt met de vereisten van de promotie.
- Odds van de weddenschap: Zorg ervoor dat de odds van je weddenschap binnen het gespecificeerde bereik liggen.
- Juiste weddenschap: Controleer of je de correcte weddenschap hebt geselecteerd.
Kwalificerende weddenschappen moeten zijn afgerekend om mee te tellen - dit kan soms tot 24 uur duren.
Houd er rekening mee dat je geen andere beloning of aanbieding zoals een Profit Boost of Free Bet kunt gebruiken bij het plaatsen van je kwalificerende weddenschap. Als een andere beloning wordt gebruikt, betekent dit automatisch dat de weddenschap die je hebt geplaatst niet in aanmerking komt.
We raden ook aan om de promotieperiode te controleren waarvoor de beloning geldig is, omdat het kan zijn dat je een kwalificerende weddenschap buiten dit venster hebt geplaatst.
Als aan alle vereisten is voldaan en je ziet je beloning nog steeds niet in het tabblad "Beloningen", neem dan contact op met ons Support Team via live chat hier.